Direct Marketing Levelek.
Ők a Névre szóló reklámlevelek. Amiket a postás hoz, nevünkön vagy státuszunkon szólít, kellemes tapintású papíron,szemet gyönyörködtető illusztrációval, szép betűkkel íródott és számunkra kedves,kellemes dolgokat kínál. A mai kor egyik legaktívabb reklámeszköze. Hatékonysága több tényezőtől függ. Minden DML egyedi. Egyedi mert mindig más a szakmai szféra, más a feladó, más a kínálat, és a kínálattól függően más a címzett.De egyedi abban is,hogy mindig más a megcélzott vevőkör és a bemutatásra szánt termék vagy szolgáltatás. 

 

Mikor ajánlott Önnek Direckt Marketing Leveleket íratni ? 

  1. ha most indítja vállalkozását,
  2. ha új vevőket kíván szerezni,
  3. ha vásárlóit valamiről tájékoztatni szeretné,
  4. ha új terméket / szolgáltatást vezet a piacra,
  5. ha reklám akciókat / pl. árengedményt tervez,
  6. ha bizonyos termékeit kedvezményes áron kínálja,
  7. ha elfekvő árukészlete van,
  8. ha végkiárusítást tart.

 

A jól felépített Direckt Marketing Levél: 

  • Bemutatja a Cégünket, tevékenységünket, termékeinket, szolgáltatásainkat.
  • Próba vásárlást / Akciós terméket / Egyéb kedvezményeket kínál.
  • Nem erőszakos,inkább figyelem felkeltő és tájékoztató jellegű,
  • Nem felszólít a vásárlásra,inkább felkér. 
  • Kíváncsi a vevő véleményére, és visszajelzést kér, 
  • A Vevőt "Partnerként" kezeli és nem a pénztárcájában turkál.
  • " Ismeri a címzettet " ahová megy, 
  • Vizuális eszközökkel (grafika,fénykép,stb.) segíti és teszi hatékonyabbá a szöveget
  • Egyéb a körülményektől függő tényezők.

 

Másként írok DML -t ha a megbízó egy Telekommunikációs szolgáltató cég és másként kell írnom, ha egy Nagyteljesítményekre is képes Pékség. De ugyanez a helyzet megfordítva is, Másként fogalmazok ha a címzettek Oktatási Intézmények, és természetesen más a szöveg ha a Leveleket Orvosok, vagy Ügyvédek Illetve Gépkocsi Szervízek vagy Sport Klubok kapják. 

 

 

KISS ZOLTÁN  

Szövegíró   

Telefon:  + 36 30 613 4834

Email :  write4everinfo@gmail.com